2011. augusztus 30., kedd

cuki ...

Vannak dolgok, amik annyira kiesnek az emlékezetemből, hogy mikor még én voltam gyerek az hogyan is volt. Pl.: (ne nevess a dolog komolytalanságán) hogy a metszőfogam kinőtt, aztán abbahagyta a növekedést, majd ismét hozzánőtt a fejem méretéhez. (ugye szóltam, hogy ne nevess). 10 évesem fogai már rég kinőttek, és lettek olyan aprók  mint a tejfogak voltak. Aztán egyszer csak elkezdett a nyáron nőni. A Gyerekkel együtt. Annyira cuki! Persze ezt az újdonságot lefényképezni igazi kihívás! Rendszeresen mikor felkérem Csemetém, hogy nevessen, vicsor lesz belőle. Most vagy soha alapon, sorozatfelvételre állítottam a gépem, hátha a több tucat fotóból legalább egy publikus lesz, amolyan albumba való.


Az oldalon sok elemet ugyan nem használtam, de a készlet amiből készült, egy fantasztikusan tartalmas szett! Icka alias DoodleDesigns kreálmány, ami a Making Memories névre hallgat:

Megvásárolható a DigiridooScraps boltjában ITT!


2 megjegyzés:

Toni írta...

Olyan szép oldalt fabrikáltál, nem győzök betelni vele! Ez a kölyökpasi....! Három elemes klasszikus vagy bébi! :)

erzsocica írta...

Nagyon ismerős ez a mosoly helyett vicsor, -a legtöbb fotónkon csak vicsor, meg grimasz van.
A fotók szerintem szuperek, tetszik, ahogy oldalt, mint egy film,mennek végig a fotók.
És azok a szemek......

Megjegyzés küldése